سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محاصبه بااورتون
کلمات کلیدی :         

صحبتهای جدید رندی ارتـن در مورد موارد مختلف

فوق ستاره و قهرمان حال حاضر کمپانی WWE در مصاحبه ی جدیدی با مجله ی WWE اعلام کرده است که دوست ندارد هیچ موقع WWE را ترک کند ، علاقه دارد در رسلمانیای امسال با جان سینا روبرو شود و . . .

در تازه ترین شماره ی مجله ی WWE در بخشی با رندی ارتـن قهرمان و کسی که در حال حاضر حکمران WWE است مصاحبه ای شده است و او در مورد موارد مختلف اظهاراتی را کرده است.برجسته ترین صحبتهای ارتـن چنین است:


تفاوت یک بازی خوب و یک بازی عالی که همیشه در ذهن ها می ماند . . .
این بستگی به آن دارد که چطور من با هواداران زندگی میکنم و هواداران چگونه پاسخ و واکنش نشان می دهند دارد.در سامراسلم گذشته من و شیمس یک بازی خوب برای هوادارن کردیم.اما خب فقط نوع پایان بازی جای بحث دارد و عجیب و غریب بود.اگر ما همان بازی را یک ماه قبل یا یک هفته بعد در همان آرنا انجام می دادیم شاید میزان رضایت هوادران 10 برابر بیشتر میشد.خب این بستگی به زمان هم دارد.یک شوی 3 ساعته برگزار میشود و شاید عده ای تا آخر وقت کم رمق شوند.ولی بهرحال بازی خوبی انجام دادیم و بسته به شرایط هواداران درجه بندی می شود.


بزرگترین پیشرفتی که من از ابتدای حضورم در این عرصه داشتم . . .

بزرگترین پیشرفت من میزان اعتماد به نفس من است که بالا رفته است.این یکی از مهمترین ویژگی هایی است که من در این عرصه کسب کردم.اگر شما به خود و توانایی هایتان اعتماد کامل نداشته باشید ، خیلی زود با حضور در این عرصه، هواداران متوجه این نقص خواهند شد.


بهترین ویژگی حضور روی تویـ ـ ـیتر . . .

این است که هواداران متوجه رندی ارتـن واقعی شوند.بسیاری از هوادارن فکر میکنند که رندی ارتـن یک آدم تند و خشن ، مغرور یا کسی هستم که خیلی سخت صحبت میکنم.تویـ ـ ـتر تا حدودی باعث شد که این فکر غلط از بین برود.این یک چیز خوب است.


در رسلمانیا 27 می خواهم . . .

پیروز شوم.امیدوارم که همچنان قهرمان بمانم.من دوست دارم با جان سینا در رسلمانیا روبرو شوم.ما کارمان را 10 سال پیش در OVW با هم آغاز کردیم و به مرور پیشرفت کردیم.ما دارای تاریخچه هستیم و البته فکر کنم که حضور دو نفر ما در رسلمانیا تا حدودی رویایی باشد.ما چیزهای مشترک بسیاری با هم داریم و به همان اندازه ، تضاد زیادی هم بین ما هست که این خوب است.


اگر من فردا WWE را ترک کنم، آن روز آخرین روز زندگی من است . . .

جواب این سوال غیر ممکن است.بر همین اساس من تحت هیچ شرایط و موقعیتی WWE را ترک نخواهم کرد.





SEO Reports for rezapatogh2.parsiblog.com
رضا پاتوق